نمایندگی اخوان در اصفهان

نمایندگی اخوان در اصفهان خرید محصولات اخوان در اصفخان می باشد.

بهترین اجاق رومیزی کدام است؟ استیل یا شیشه ای؟

اجاق گازهای رومیزی یا صفحه ای تنها چند سال ست که رواج یافته اند. اجاق های رومیزی شکیل تر و زیباترند و تنها یک سطح کوچک در آشپزخانه های کوچک امروزی را اشغال می کنند وهر بار که به آشپزخانه خود نگاه کنید از فضای لوکس و مدرن و هارمونی زیبایی که در معماری داخلی آشپزخانه به وجود آورده‌اند، لذت خواهید برد.

چه مدل اجاق گازی بخرم بهتره ؟

یکی از دلایل اصلی خرید این اجاق های توکار  تنوع زیاد آن‌هاست، انواع مختلفی از این اجاق گازها در بازار موجود است که به برقی و گازی تقسیم می‌شوند و هر کدام از این تقسیم‌بندی‌ها خود مدل‌های مختلفی از جمله استیل، شیشه‌ای، شیشه استیل و … دارند. علاوه بر این‌ها در شکل ظاهری این اجاق گازها هم تنوع زیادی وجود دارد و می‌توان متناسب با دکور و فضای مورد نیاز، طرح آن‌ها را به صورت شکل مستطیلی رایج، شکل‌های چند ضلعی، دایره‌ای و نیم دایره‌ای و … انتخاب نمود. مدل‌های رایج‌تر اجاق گاز های صفحه ای (رومیزی) توکار مدل‌هایی هستند که از گاز به عنوان سوخت استفاده می‌کنند، اما تعدادی از برندها مدل‌های برقی و لمسی دارند که از برق برای تولید انرژی استفاده می‌کنند و با ظاهر منحصر به فرد خود در دکوراسیون آشپزخانه، طرحی نو در می‌اندازند. اجاق‌های گازی در ایران طرفداران بیشتری دارند چون گاز شهری ارزان‌تر و در دسترس‌تر است. انتخاب جنس صفحه در اجاق رومیزی صفحه ای، قدم مهم بعدی است. اجاق گازهای استیل، شیشه‌ای یا … رایج‌ترند و تفاوتی در قطعات داخلی ندارند. نمایندگی اخوان در اصفهان تفاوت اصلی در ظاهر آنهاست و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند که بر حسب سلیقه می‌توانید انتخاب نمایید.

اجاق صفحه ای استیل

اجاق گازهای استیل از دوام و ماندگاری بالایی برخوردارند و فلز به کار رفته روی آن ها معمولاً گرد و خاک، لکه موادغذایی و سایر کثیفی‌ها را خیلی دیر روی خود نشان می‌دهد پس نیازی به تمیز کردن هر روزه ندارند و برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب‌ترند. در بین اجاق‌های استیل، استیل ساده نسبت به آجدار به دلیل سهولت بیشتر در نظافت، بیشتر مورد توجه است. برای نظافت این اجاق‌ها می‌توان از یک دستمال مرطوب نرم یا محصولات براق کننده استیل در بازار استفاده کرد. برای اجاق گازهای استیل، سرکه پاک‌کننده طبیعی و خوبی است که آسیبی به سلامتی شما و اجاق گاز هم نمی‌رساند.

اجاق صفحه‌ای شیشه‌ای

در این محصولات از شیشه‌های نشکن استفاده می‌شود که از مقاومت و ضربه پذیری بالایی برخوردارند و برخلاف تصور برخی از افراد به راحتی یا با پخت و پز به مدت طولانی، دچار ترک یا شکستگی نمی‌شوند و آسیب نمی‌بینند. البته برندهای معتبر همگی شیشه اجاق گاز خود را گارانتی می کنند. ظاهر آن‌ها بسیار لوکس و زیبا و تمیز شدنشان راحت است. با وجود اینکه به راحتی با یک دستمال خیس و کمی شیشه پاکن، درخشندگی اولیه به آن‌ها باز می‌گردد اما روغن و لکه‌های موادغذایی بلافاصله پس از طبخ غذا، روی آن ها به چشم می‌آید و زود لک می‌شوند. برای این امر بهتر است هر روز پاک شوند تا زیبایی این محصول در دراز مدت باقی بماند.

اجاق گاز صفحه ای گازی

  تقسیم بندی اجاق گازهای صفحه ای به لحاظ جنس صفحه –  نمایندگی اجاق گاز اخوان در اصفهان میتوانید مراجعه کنید.   اجاق گاز صفحه ای استیل : دارای دونوع استیل صاف و ضد خش(آجدار) می باشند. اجاق گاز با استیل صاف بدلیل سطح صاف وصیقلی بهتر از سایر اجاق گازها تمیز خواهد شد اما احتمال خش دار شدن را نیز دارد. اجاق گاز صفحه ای شیشه ای : اجاق گازهای شیشه ای دارای ظاهری بهتر نسبت به نوع استیل می باشند. جنس شیشه این نوع اجاق گازها از جنس شیشه سکوریت نشکن می باشد که معمولا در برابر حرارت مقاوم بوده و به این راحتی شکسته نمی شوند. این اجاق گاز معمولا در دو رنگ سفید و مشکی تولید می شود که رنگ سفید نسبت به رنگ مشکی گرانتر می باشد. اجاق گاز سرامیکی : این نوع اجاق گازها علاوه بر برخورداری از ظاهری مناسب دارای مقاومت حرارتی بیشتری نسبت به اجاق گازهای شیشه ای می باشند.   معیارهایی مهم در هنگام خرید اجاق گاز صفحه ای   ترموکوبل : ترموکوبل در اجاق گازهایی که از سوخت گاز استفاده می کنند در هنگام خاموش شدن شعله به علت سر ریز غذایی یا به هر علت دیگر به صورت خودکار جریان گاز را قطع می کند. فندک : یکی دیگر از معیارهای قابل ذکر داشتن فندک می باشد که تقریبا همه اجاق گازهای صفحه ای امروزی مجهز به فندک می باشند. نشان استاندارد : در هنگام خرید اجاق گاز حتما از دارا بودن نشان استاندارد آن اطمینان حاصل فرمایید.

نمایندگی هود اخوان در اصفهان

نمایندگی هود اخوان در اصفهان عرضه کننده محصولات اخوان در اصفهان می باشد. هود شومینه ای : نسبت به دو مدل قبلی فضای بیشتری در آشپزخانه اشغال می کنند اما دارای مکش بالاتر وظاهری مناسب تر نسبت به آن دو می باشند. این نوع هود بدلیل تنوع در شکل ظاهری افزون بر قدرت مکش نسبتا بالا و قیمت مناسب می تواند یکی از گزینه های اصلی انتخاب شما باشد. هود مورب : علاوه بر داشتن تمامی مزایای هودهای شومینه ای ، داشتن ظاهری مناسب تر نسبت به مدلهای قبلی ، این نوع هود را به پر فروش ترین نوع هود در بازار تبدیل کرده است . جنس این نوع هود از شیشه نشکن می باشد و در قالب دو رنگ مشکی و سفید تولید می شود. برخی از این نوع هود قابلیت پخش موسیقی را دارند.برروی این نوع هودها دربی تعبیه شده است که هنگام استفاده بسته به نوع هود، بصورت دستی ویا برقی باز خواهند شد. هود جزیره : طراحی این نوع هودها مانند هودهای شومینه ای می باشد با این تفاوت که نوع نصب آنها به جای دیوار ، به نمایندگی فر توکار اخوان در اصفهان

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *