قیمت سولفات آلومینیوم 17 درصد

قیمت سولفات آلومینیوم 17 درصد

سولفات آلومینیوم

سولفات آلومینیوم یک ترکیب شیمیایی و یک نمک معدنی می باشد که به شکل جامد بلوری سفید رنگ دیده می شود. نام تجاری این ترکیب زاج سفید یا آلوم است که یکی از کاربردهای مهم سولفات آلومینیوم 17 درصد در تصفیه آب های آشامیدنی و منعقد کننده و لخته سازی ذرات کلوییدی است. سولفات آلومینیوم پس از اکسید آلومینیوم یکی از پر مصرف ترین ترکیبات عنصر آلومینیوم می باشد. در ادامه با برخی از ویژگی ها و کاربردهای بیشتر این ترکیب در صنعت آشنا خواهیم شد.

کاربرد سولفات آلومینیوم17 درصد

  • سولفات آلومینیوم جهت خالص سازی آب های آشامیدنی و در تاسیسات تصفیه آب های خانگی و صنعتی بیشترین کاربرد و استفاده را دارد.
  • درصد زیادی از این ترکیب در تولید کاغذ، مقوا و کارتون و همچنین در فرایند رنگرزی کاغذ و پارچه برای تثبیت رنگ مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در تولید نمک ها، صابون ها و ژل ها نیز از این ترکیب استفاده می شود.
  • جهت خنثی سازی ذرات کلوییدی برای پیوستن این ذرات به یکدیگر و به عنوان لخته کننده در تصفیه آب و فاضلاب نیز کاربرد زیادی دارد.
  • از سولفات آلومینیوم به عنوان عامل ضد رطوبت در بتن نیز استفاده می شود.
  • پاک کننده روغن ها و چربی ها نیز یکی دیگر از ویژگی های این ترکیب می باشد.
  • یکی دیگر از فواید استفاده از این ترکیب، قیمت سولفات آلومنیوم 17 درصد می باشد که با توجه به کاربردهای فراوان آن نسبت به سایر ترکیبات بسیار به صرفه تر می باشد.
کاربرد سولفات آلومینیوم
سولفات آلومینیوم

خواص زاج سفید

فواید و خواص زاج سفید بسیار متعدد و زیاد است اما شاید تا به حال این اسم به گوشتان نخورده باشد و از خواص آن بی خبر باشید، به عنوان مثال استفاده از آن برای اصلاح، عفونت رحم، تاثیر فوق العاده بر پوست و بدن و… ما در این مقاله تلاش می کنیم مهم ترین و پر استفاده ترین آن هارا برایتان توضیح می دهیم.

  • یکی از ویژگی های مهم این سنگ استفاده از آن برای از بین بردن سنگ های کلیه می باشد.
  • این ماده برای عفونت رحم نیز کاربرد دارد و می توانید آن را به صورت پودر شده همراه شیاف آن داخل رحم گذاشته و عفونت رحم را به راحتی درمان کنید.
  • اگر دچار خون ریزی بینی شدید کافی است زاج سفید را بسوزانید و آن را بو کنید تا خون ریزی را بند بیاورد.
  • یکی از فواید زاج سفید، ضد تعریق بودن آن می باشد که می تواند منافذ پوست را ببند و موجب کاهش تعریق شود.
  • برای از بین بردن جوش، آکنه و گوشت اضافی صورت و بدن کافی است پودر زاج سفید را با گلاب قاطی کنید و آن را برای مدتی رو محل مورد نظرتان بگذارید و سپس بشویید.
  • برای ترک پا و صاف کردن پوست نیز این ماده را به راحتی می توانید استفاده کنید و تاثیرات فوق العاده آن را ببینید.

با برخی از خواص زاج سفید آشنا شدیم که استفاده از آن به جوان سازی پوست و در از بین بردن چین و چروک اطراف چشم کمک زیادی میکند. همچنین با تمامی افراد سازگار است و آسیبی به بافت های پوست نمی زند و به راحتی می توانید آن را خریداری کنید.

قیمت سولفات آلومینیوم 17 درصد

با توجه به کاربرد های فراوان و استفاده زیاد آن در صنعت، سولفات آلومینیوم بسیار مقرون به صرفه اما پر کاربرد است که می توانید بعد از خرید آن در هر زمینه صنعتی و خانگی از آن بهره ببرید. سولفات آلومینیوم 17 درصد در بازار به وفور یافت می شود و با مراجعه به شرکت ها و کارخانجات معتبر می توانید آن را تهیه کنید. همچنین قیمت سولفات آلومینینوم 17 درصد با توجه به کیفیت آن توسط تولید کننده آن ارایه می شود و با توجه به عوامل متعددی از جمله میزان خلوص ( که بهترین خلوص و حالت ایده آل آن 17 درد می باشد) و یا اینکه با چه اندازه و سایزی دانه بندی شده نیز بسیار مهم می باشد؛ زیرا هر چه ریزتر باشد انحلال پذیری آن افزایش پیدا می کند و در صنایع تصفیه آب این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی دیگر از فاکتور های مهم در تفاوت قیمت سولفات آلومینیوم 17 درصد این است که با چه نوع کیسه هایی در بازار ارائه و توزیع می شود. که به همین علت قیمت ها متفاوت می باشد اما باید مراقب باشید زیرا همه تولید کننده ها سولفات آلومینیوم را با کیفیت و خلوص بالا تولید نمی کنند و به همین علت با توجه به تفاوت میزان خلوص و وجود ناخالاصی، هزینه ها متفاوت می باشند.

قیمت آلوم
قیمت سولفات آلومینیوم

سخن آخر

با توجه به استفاده ای که می خواهید از سولفات آلومینیوم بکنید و با توجه به حساسیت صنایع مختلف می توانید از خلوص پایین تر این ماده نیز استفاده کنید. شما می توانید با تماس با شرکت پگاه محیط سولفات آلومینیوم 17 درصد را با بهترین کیفیت و ارائه را تهیه کنید و همچنین برای پاسخ به سوالات دیگرتان می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

Rate this post

۲ Comments

  • سلام و شب بخیر؛ برای صادرات مداوم تناژ بالا به سولفات آلومینیوم ۱۷٪ در خواست میکنم لطفا:
    – قیمت ، امکان تحویل بصورت ماهیانه حدود هزار تن ، شرایط فروش و نحوه پرداخت وجه وسایر موارد ؛ با احترام

    • سلام، شرکت پگاه محیط در تولید و صادرات زمینه سولفات آلومینیوم فعالیت می کند و امکان تحویل یک تن ماهیانه را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره ۰۹۱۳۱۶۲۹۸۰۵ تماس حاص کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *