زاج سفید برای پوست

زاج سفید

زاج سفید چیست؟

زاج سفید که نام اصلی آن سولفات آلومینوم می باشد و با کلمه تجاری آلوم یا زاج سفید شناخته می شود. زاج سفید یک نمک بلوری بی رنگ و شفاف است و به راحتی در آب حل می شود اما در الکل ها نامحلول می باشد و خواص فراوانی در صنایع مختلف درمانی، بهداشتی و صنعتی دارد. شاید کلمه زاج سفید و فواید آن  تا به حال به گوشتان نرسیده باشد ولی درواقع زاج سفید فواید هایی دارد مانند فایده زاج سفید برای پوست که ما به طور گسترده و جامع در مورد برخی از آن ها صحبت خواهیم کرد. شما می توانید برای خرید زاج سفید و سولفات آلومینیوم به سایت پگاه محیط مراجعه کنید.

چند نمونه از فواید زاج سفید

  • درمان برخی سرطان ها به خصوص سرطان های مربوط به دستگاه تناسلی
  • کاهش ورم و باد های اعضای بدن
  • درمان زخم ها و شکتسن سنگ کلیه
  • درمان عفونت های رحم
  • درمان ورم لثه و عضلات حلق
  • جلوگیری از خونریزی بینی با بوییدن زاج سوخته
  • مرهم زخم های دهان
  • و تاثیر فوق العاده بر پوست و جوش
  • ضد عرق و باعث بسته شدن منافذ تولید عرق میشود.
  • رفع و بهبود ترک های پا
  • کاهش چین و چروک صورت
  • از بین رفتن شوره و شپش سر
  • رایج ترین کاربرد آن استفاده در تصفیه آب می باشد.
سولفات آلومینیوم
فواید زاج سفید

حال به طور گسترده و مفصل در مورد فواید زاج سفید بر چند مورد از این موارد می پردازیم.

زاج سفید برای پوست

مهم ترین قسمت بدن انسان صورت و پوست اوست و اگر پوستی خراب یا پر از جای جوش داشته باشید اعتماد به نفستان را کاهش داده و کمتر سعی می کنید وارد جمعیت یا به طور کل اجتماع شوید.

همیشه داشتن پوستی صاف و بدون لک و چین و چروک و جوش تاثیر بسیار زیادی نه تنها بر مخاطب و بلکه بر روحیه خودتان دارد و باعث می شود از نگاه کردن به خود لذت ببرید.

زاج سفید برای پوست کاربرد بسیاری دارد برای مثال: در بهبودی جوش، جای جوش، زخم، آکنه و … تاثیر مضاعفی دارد. در بسیاری از ماسک های صورت نیز می توان از آن برای ترمیم و جوان سازی پوست صورت و بدن استفاده کرد، همچنین برای لایه برداری و از بین بردن لک های پوستی نیز بسیار مفید می باشد.

همچنین پودر زاج سفید را در گلاب حل کنید تا پوستتان را سفت کند و چین و چروک صورتتان را به حداقل برساند و پوستتان را جوان کند.

زاج
زاج سفید برای پوست

فواید زاج سفید برای مو

امروزه خیلی ها به دنبال راهکاری برای از بین بردن شوره مو هستند و کلی هزینه برای خرید شامپو ها و مواد شیمیایی مختلف که بعضی هایشان مضر هم هستند، صرف می کنند تا این مشکل را حل کنند اما ما با معرفی یک محصول مطمئن و مفید برای بیشتر اعضای بدن و مو، در هزینه ها و وقت شما صرفه جویی می کنیم. یش تر درمورد فواید زاج سفید برای مو و از بین بردن شپش و شوره سر را بیان کردیم و اکنون به توضیح جامع تری از آن می پردازیم.

زاج سفید برای از بین بردن شپش های مو بخاطر خواص ضد باکتریایی بودن آن بسیار مناسب می باشد. پس در صورت استفاده مداوم از آن تاثیرش را بر موهایتان مشاهده خواهید کرد.

فواید زاج سفید برای ترک پا

زاج سفید برای پاهای کسانی که ترک های زیادی دارد و اذیتشان می کند بسیار مفید است و پا را صاف و نرم می کند. برای ورزشکاران هم که در معرض ابتلا به گرفتن بیماری قارچی هستند نیز توصیه میشود.

فواید زاج سفید برای بوی بد عرق

زاج سفید برای کسانی که مدام ورزش می کنند و تعریق بدنشان زیاد است بسیار مناسب است زیرا زاج سفید یک دئودرانت یا ضد بوی طبیعی است. این ماده را هم به صورت پودر و هم به حالت کریستالی اش می توانید بعد از استحمام استفاده کنید.

مزیت زاج سفید
فواید زاج سفید برای بوی بد عرق

فواید زاج سفید برای تصفیه آب

یکی از رایج ترین و پر کاربرد ترین ویژگی زاج سفید در تصفیه آب می باشد که به طور شگفت انگیزی ذرات کلوئیدی و آلودگی ها را از آب شرب حذف می کند. زاج سفید یا سولفات آلومینیوم دارای بار الکتریکی مثبت می باشد و به دلیل جذب یون های مثبت و منفی در یکدیگر، ته نشین می شوند که از آن در استخر ها استفاده می شود و یکی از دلایل از بین رفتن کدری آب استخر می باشد و به همین علت کاربرد زیادی در تصفیه آب دارد.

سخن آخر

همان طور که در بالا خواندید خیلی از ماها آگاهی کافی در مورد زاج سفید و کاربرد های فراوان آن در صنعت، خانه و حتی آشپزی و … را نداریم. در اینجا ما به طور مختصر فواید کمی از زاج سفید را توضیح دادیم و شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از این ماده و مواد شیمیایی دیگری مانند سولفات آلومینیوم 17% با متخصصین مجرب پگاه محیط از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت تماس بگیرید.

1.7/5 - (3 امتیاز)

۲ Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *