خرید مواد شیمیایی به صورت عمده

خرید مواد شیمیایی به صورت عمده از سایت پگاه محیط

خرید مواد شیمیایی

مواد شیمیایی جزئی جدا ناشدنی از زندگی ما هستند. این مواد در صورتی که درست استفاده شوند بسیار کمک کننده هستند. در تولید مواد شوینده، مواد غذایی و … از مواد شیمیایی استفاده می شود. باتوجه به اینکه مواد شیمیایی بسیار کاربردی و پر مصرف هستند بسیاری از افرادی که از مواد استفاده می کنند قصد خرید این مواد بصورت عمده را دارند. اگر قصد خرید مواد شیمیایی به صورت عمده را دارید می توانید به سایت پگاه محیط مراجعه کنید. به دلیل اینکه پگاه محیط تولید کننده مواد شیمیایی است نگرانی در مورد قیمت انواع مواد شیمیایی مانند سولفات آلومینیم نداشته باشید.

فروش اینترنتی سولفات آلومینیم

سولفات آلومینیوم قابلیت جذب بسیار بالایی در نگهداری مولکول های داخلی آب دارد باید توجه داشته باشیم که سولفات آلومینیوم یک ماده فرار و قابل اشتعال نیست اما به شدت ویژگی اسیدی دارد.

اسیدی بودن این ترکیب به قدری است، که در اثر ترکیب شدن این ماده با آب شاهد حالت اسیدی آن خواهیم بود. نکته مهم که حائز اهمیت است آن است که در اثر تماس با پوست زاج سفید می تواند باعث سوختگی شیمیایی پوست فرد شود. همین طور در صورت تماس آلومینیوم سولفات با فلزات می توانیم شاهد خوردگی فلزات باشیم.

فروش اینترنتی سولفات
سولفات آلومینیم بلوری

ویژگی های ماده آلومینیوم سولفات

دمای ذوب سولفات آلومینیوم 770 درجه سانتی گراد است. معمولا درصد خلوص سولفات آلومینیومی که به فروش می رسد 17 درصد می باشد. این ماده را می توان در صنایع مختلف استفاده کرد.

کاربرد های آلومینیوم سولفات

این ماده به عنوان پرکاربردترین ماده در صنایع گسترده ای استفاده می شود. این ماده شیمیایی در تصفیه آب آشامیدنی هم کاربرد دارد. از کاربردهای این ماده شیمیایی می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

صنایع آب و فاضلاب

آلومینیوم سولفات به دلیل ویژگی خاص آلوم خود به آب آلوده و ناخالص اضافه می گردد تا ذرات میکروسکوپی و گرد و غبار موجود در آن را به خود جذب کرده و به صورت ذرات بزرگ و سنگین در آب ته نشین سازد. این ناخالصی در نهایت با استفاده از فیلتر های گوناگون از آب آشامیدنی و پساب های صنعتی خارج می شوند.

آلومینیوم سولفات در کشاورزی

این ماده به عنوان یک کود شیمیایی در صنایع کشاورزی و باغبانی استفاده نمی شود. ولی در بخش تصحیح و تنظیم پی اچ خاک های بسیار قلیایی استفاده می شود. همچنین کاهش قلیایی با انحلال این ماده در آب میسر می شود که منجر به تولید آلومینیوم هیدروکسید و مقدار اسید سولفوریک می شود.

صنایع کاغذ سازی

این ماده ارزشمند حدود 50 درصد مصرف خود را در صنایع کاغذ سازی، مقوا سازی و کارتون سازی دارد. از سوی دیگر امروزه مواد سنتتیک جدید به عنوان جایگزین های این ماده تولید شده اند. این ماده شیمیایی در ترکیبی با صابون های صنعتی به بهبود جذب جوهر در کاغذ تولیدی کمک می کند و از اسیدی شدن نهایی جلوگیری می کند. برخی دیگر از کاربردهای سولفات آلومینیم عبارتند از:

  1. تولید گلیسیرین
  2. کاتالیست تولید اتان
  3. پاک کننده چربی ها و روغن ها
  4. تولید نمک ها و صابون های ژل و آلومینیوم
  5. استفاده به عنوان ماده فوم ساز در فوم های آتش نشانی

خرید آلومینیوم سولفات

پگاه محیط یکی از وارد کنندگان مواد شیمیایی در ایران است که می تواند به شما در خریدی مطمئن کمک کند برای ثبت سفارش و خرید مواد شیمیایی به صورت عمده تنها کافیست به سایت پگاه محیط مراجعه کنید تا در کمترین زمان ممکن محصول خریداری شده را تحویل بگیرید.

تهیه آلومینیوم سولفات
زاج سفید

اثرات آلوم بر روی انسان

آلوم به محکم تر شدن دیواره میوه ها و سبزیجات کمک می کند و در تولید ترشی ترد یا گیلاس مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این ماده به عنوان یک افزودنی غذایی توسط بسیاری از سازمان ها مورد تایید قرار گرفته است ولی در مقادیر بالا می تواند سمی باشد. در حال حاضر معمولا آلوم را در مرحله خیساندن ترشی به آن می زنند ولی در محلول نهایی استفاده نمی شود.

آلوم موجود می تواند از طریق پوست جذب شده وارد جریان خون شود. با توجه به اینکه استفاده از آن توسط FDA مورد تایید قرار گرفته است با این حال قرار گرفتن در معرض یون های آلومینیوم موجود می تواند خطرناک باشد. باید بدانید که سولفات آلومینیوم جزء اصلی پودرها و مدادهای بند آورنده خون است. همچنین طبق تحقیقات انجام شده پی به این موضوع بردیم که افرادی که در کارخانه تولید این ماده کار می کنند با مشکلاتی نظیر مشکلات تنفسی، تنگی نفس رو به رو هستند.

اثرات آلوم بر روی انسان
فروش سولفات آلومینیم

نتیجه گیری

قبل از اینکه نسبت به خرید مواد شیمیایی به صورت عمده اقدام کنید باید یک فروشگاه مطمئن را شناسایی کنید. برای خرید مواد شیمیایی به صورت عمده به سایت پگاه محیط مراجعه کنید تا با بهترین قیمت و کیفیت این ماده شیمیایی را خریداری کنید.

سوالات متداول

1آلومینیوم سولفات چگونه تولید می شوند؟
این ماده از واکنش اسید سولفوریک و هیدروکسید به دست می آید. محلول حاصل از ترکیب این دو ماده، تبخیر و سپس کریستالیزه می شود که به صورت پودری گرانوله به بازار عرضه می گردد.
2 آلومینیوم سولفات در چه زمینه هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟
در صنایع آب و فاضلاب، صنایع کاغذ سازی، تولید گلیسیرین و صنعت کشاورزی استفاده می شود.
3آلومینیوم سولفات باعث چه بیماری هایی می شود؟
باعث بیماری پوستی، تنگی نفس و آسم می شود.
Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *