استیل البرز اصفهان

نمایندگی استیل البرز در اصفهان عرضه کننده محصولات استیل البرز در اصفهان می باشد که بهترین محصولات آشپزخانه را در اختیار شما قرار میدهد. فر استیل البرز، هود ، سینک ظرفشویی، شیرالات ظرفشویی، اجاق گاز صفحه ای است.

نمایندگی استیل البرز در اصفهان

نمایندگی استیل البرز در اصفهان عرضه کننده بهترین محصولات می باشد. که میتوانید اجاق گاز ، فر توکار، هود ، سینک ظرفشویی و.. می باشد.

چشم انداز:

طراحی، تولید و عرضه قابل دسترس تجهیزات آشپزخانه با حداکثر ارزش و قیمت مناسب برای جامعه هدف

مأموریت ها:

حضورمؤثردر بازارهای هدف داخلی و خارجی و افزایش توان رقابت پذیری محصولات و خدمات.ارتقاء بهره‌وری، افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌ها و ضایعات از طریق استفاده بهینه از منابع.تعامل پایدار با شرکای کسب و کار به منظور تامین مواد اولیه و طراحی محصولات مناسب، به موقع و منطبق بانیازهای حال و آینده بازار تولید، ارائه و عرضه محصولات و خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان در تمامی نقاط بازار هدف با بیشترین ارزش افزوده برای مصرف کنندگان بکارگیری و توانمندسازی نیروهای متخصص و متعهد ، بعنوان با ارزش‌ترین سرمایه‌های سازمان.

نمایندگی سینک استیل البرز در اصفهان

بهترین مدل سینک، سینکی است که متناسب با فضا، نوع، سبک آشپزخانه و البته عمق ظرفشویی انتخاب و خریداری شود. این سینک البته با استفاده از نظرات مشاوران شرکت استیل البرز در شرکت، خانه‌های البرز و مراکز و نمایندگی‌های فروش می‌تواند به‌ بهترین نحو خریداری شود.

  • سینک دو لگنه فانتزی 738 توکار
  • سینک دو لگنه فانتزی 738 روکار

روش  تمیز نمودن و نگهداری سینک به  به چه صورتی میباشد؟

شرکت استیل البرز برای سهولت در تمیزی و نگهداری سینک توسط کاربر، نکات مهندسی را به درستی مطالعه، بررسی و در تولید محصولات خود به مرحله اجرا درآورده است. همچنین بر روی محصولات سینک ماده شوینده مخصوصی نیز به مشتریان ارائه می‌شود که در کنار تمیزی و براقی سینک، مانع از آسیب دیگر شوینده‌ها به سینک می‌شود.

نمایندگی سینک استیل البرز در اصفهان دارنده انواه سینک دو لگن، تک لگن و.. می باشد هموراه میتوانید برای قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز در اصفهان به ما مراجعه کنید.

نمایندگی فر استیل البرز در اصفهان

نمایندگی فر توکار استیل البرز در اصفهان را میتوانید از نمایندگی فروش مرکزی تهیه نمایید در مدل های متفاوت می باشد.

بهترین مدل فر توکار کدام است؟

فرهای توکار شرکت استیل البرز با استفاده از فناوری‌های معتبر و به‌روز دنیا و با به‌کارگیری قطعات با کیفیت و درجه یک دارای عملکردهای متنوعی هستند. محصولات فر استیل البرز با توجه به تقسیم‌بندی انرژی مصرفی به فرهای تمام برقی، فرهای گازی-برقی و فرهای گازی و در دو رنگ سفید و مشکی تقسیم می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به فضا، سبک، ترکیب و نیاز خود نسبت به انتخاب فر مورد نیاز خود اقدام کنید.

نمایندگی هود استیل البرز در اصفهان

نمایندگی هود استیل البرز در اصفهان عرضه کننده اواع هود شومینه، هود مورب ، هود زیر کابینتی و… می باشد.

چگونه می توان تنظیمات عملکردی هود را کنترل نمود؟

هودهای تولیدی شرکت استیل البرز با توجه به مدل انتخابی توسط مشتریان عملکردهای متنوعی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از جمله عملکردهای هودهای استیل البرز به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

سیستم کاهنده صدا،سیستم حداکثر و حداقل مکش در لحظه، سنسور دود و حرارت

تنظیم دور موتور(در بعضی مدل‌ها تا میزان 8 دور)، ریموت کنترل و سیستم روشنایی

داشتن نمایشگر دیجیتالی برای آگاهی کاربر از وضعیت عملکردی هود در اغلب مدل‌ها.

صفحه کلید لمسی، لمسی لغزشی و دکمه‌ای (مکانیکال)

مجهز بودن به سیستم مبدل برق (اینورتر) در مدل‌های 8 دور

نمایندگی اجاق گاز صفحه ای استیل البرز در اصفهان

نحوه نصب اجاق به چه صورتی می باشد؟

هنگام انتخاب هر وسیله جدید برای آشپزخانه، مهمترین نکته این است که آیا این وسیله می‌تواند در آشپزخانه شما نصب شود یا خیر؟ توجه شما را به این اصل مهم جلب می‌کنیم که نصب اجاق حتما باید توسط یک متخصص مجاز صورت گیرد.

نمایندگی اجاق گاز صفحه ای استیل البرز در اصفهان دارنده بهترین اجاق گازهای رومیزی و صفحه ای می باشد.

مرجع دیگر دریافت اطلاعات هم مراکز و نمایندگی‌های فروش استیل البرز در اصفهان است که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با  این مراکز تماس حاصل کنید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *