فروش پلی آلومینیوم کلراید

بسیاری از تولید کنندگان و عرضه کنندگان مواد شیمیایی، پلی آلومینیوم کلراید یا به اختصار پک (PAC) را به صورت عمده با قیمت هایی متنوع در دو گرید صنعتی و خوراکی، به صورت مایع یا جامد به  فروش می رسانند. در حالت جامد به رنگ های سفید شیری و یا زرد پررنگ و در حالت مایع به رنگ زرد روشن تا زرد مایل به قرمز عرضه می شود.

پلی آلومینیوم کلراید نمکی است که از آلومینیوم به دست می آید که همانند دیگر نمک های آلومینیوم مانند سولفات آلومینیوم کاربرد وسیع و گسترده ای در صنعت تصفیه آب دارد و به عنوان ماده لخته کننده و یا کواگولانت نیز شناخته می شود. فروش پلی آلومینیوم کلراید در پگاه محیط به طور عمده و با قیمتی مناسب به انجام می رسد.

تولید پلی آلومینیوم کلراید

از جمله موادی که در تولید پک نقش دارند می توان اسید سولفوریک، هیدروکسید آلومینیوم و اسید هیدروکلریک را نام برد. که از خواص این مواد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بی نظمی مواد
  • حل پذیری آسان
  • عملکرد در طیف وسیع PH
  • کاهش زمان رسوب
پلی آلومینیوم کلراید
تولید پلی آلومینیوم کلراید

برای تولید این ماده از فشار و دمای بالا بهره می گیرند، از واکنش بین مواد شیمیایی دیگری پک تولید می شود. روش های متنوعی برای تولید این ماده وجود دارد که یکی از انواع آن ها تحت عنوان آلومینیوم فلزات شناخته می شود. این روش به دو صورت اسیدی و قلیایی انجام می پذیرد. در روش اسیدی اسید هیدروکلریک و خاکستر آلومینیوم را با هم ترکیب کرده و پس از همزدن پک مایع تولید می شود. پس از آن برای عملیات قلیایی و خنثی سازی پلیمریزاسیون، رسوب گذاری، فیلتراسیون و خشک شدن انجام می شود تا نهایتا پلی آلومینیوم کلراید جامد تولید شود.

کاربرد پلی آلومینیوم کلراید

از اصلی ترین کاربرد های این ماده در صنعت تصفیه آب شهری و پساب هاست. پک در حدی در این حوزه قوی عمل می کند که می تواند به تنهایی جای بسیاری از تصفیه کننده های دیگر را بگیرد. لخته سازی و عملیات انعقاد در جایگاه ویژه ای قرار دارد و بایستی به طور صحیح و دقیق انجام شود.

آب سطحی و شهری دارای کلوئید هایی هستند که ریز و سبک هستند و آب را آلوده می کنند. این ذرات کلوئیدی به آب کدورت می بخشند و تا حدودی نیز رنگ آن را تغییر می دهند؛ برای حذف این ذرات از منعقد کننده ها استفاده می کنند.

از جمله منعقد کننده های رایج و کاربردی سولفات آلومینیوم، کلروفریک و پلی آلومینیوم کلراید هستند که دو مورد اول بیشتر در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند و با ظهور پک جای خود را به این ماده دارند. استفاده از پک به عنوان منعقد کننده به صرفه تر است هم از نظر اقتصادی و هم از نظر تکنیکی، از آن جایی که شیوه عملکردش با دیگر منعقد کننده ها متفاوت است. همین تفاوت عملکرد است که به روند جداسازی و بهبود آن سرعت بخشیده است.

از دیگر کاربردهای این ماده موارد زیر را می توان نام برد:

  • تصیه آب، فاضلاب و پساب
  • شستشوی زغال سنگ به جهت احیای آن
  • در صنایع سلولزی برای تهیه خمیر
  • در صنعت  های نفت، پتروشیمی و گاز
  • همانند سولفات آلومینیوم در صنایع کاغذ سازی و تولید چرم
  • در صنایع غذایی
  • در صنایع ساختمانی
  • در صنایع بهداشتی و آرایشی برای تولید دئودرانت ها
پک
کاربرد پلی آلومینیوم کلراید

مزایای پلی آلومینیوم کلراید

هنگامی که یکبار از این ماده استفاده کنید متوجه مزایای خارق العاده آن می شوید، از آنجایی که این مزایا به استفاده کنندگان آن ثابت شده است. از آنجایی که PH کمتری دارد پس طبیعتا آب را هنگام تصفیه کمتر اسیدی می کند و بالطع در نهایت خنثی سازی نیز به سهولت انجام می پذیرد. برای انجام انعقاد کنندگی آب از پک کمتری استفاده می شود و همین موضوع نیز در انتهای کار خارج کردنش از آب را سریع تر و راحت تر می کند. مقرون به صرفه تر است. ماده بهداشتی تری نسبت به دیگر مواد است. لجن کمتری تولید می کند، کمترین نیاز به تنظیم PH وجود دارد، راندمان بهتری در تصفیه آب دارد و آب با کیفیت تری ارائه می دهد.

فروش پلی آلومینیوم کلراید

پلی آلومینیوم کلراید دارای مزایای ویژه ای نسبت به دیگر مواد هم رده خود است، که از این مزایا می توان به درصد خلوص بالاتر، وزن مولکولی بالاتر و منعقد کنندگی بهتر اشاره کرد. فروش پلی آلومینیوم کلراید با درصد خلوص های متعددی انجام می شود. این ماده محدودیت در دما ندارد و PH پایینی نیز دارد، که همین مسئله سبب کاهش هزینه های خنثی سازی پس از عملیات انعقاد می شود. این ماده خواص سمی ندارد و به محیط زیست آسیبی نمی رساند، پس شرایط نگهداری به خصوصی نیاز ندارد.

در بازار شما این ماده را با تنوع بالای قیمت می یابید در صورتی که تضمینی برای کیفیت بالا و مرغوبیتشان وجود ندارد. شما می توانید این ماده را با بهترین کیفیت و قیمت از پگاه محیط تهیه بفرمایید.

سخن آخر

فروش پلی آلومینیوم کلراید و سولفات آلومینیوم 17 درصد در پگاه محیط، به انجام می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *