فروش سود پرک

سود پرک

سود پرک یک ماده صنعتی شیمیایی و بسیار پر مصرف است که به طور عمده و با بهترین قیمت در شرکت پگاه محیط به فروش می رسد. این ماده دارای اسامی متعددی مانند سود سوز آور، کاستیک سودا، چربی گیر صنعتی، هیدروکسید سدیم و … است. در ادامه توضیحاتی را در ارتباط با کاربردها و فروش سود پرک در اختیارتان قرارداده ایم، با ما همراه باشید.

سود پرک چیست

ماده ای شیمیایی و یک باز قوی است، که به صورت جامد، سفید رنگ، بدون بو و به صورت های پرک و یا گرانولی وجود دارد. این ماده در دو گرید صنعتی و آزمایشگاه به فروش می رسد. کاستیک سودا به خوبی می تواند رطوبت هوا را جذب کند و همچنین به شدت در آب محلول است، به همین دلیل است بایستی در نگهداری و حمل و نقل آن دقت لازم را فراهم آورد.

از قابلیت های این ماده شیمیایی چربی گیر بودن است، در صنایع جهت حل چربی ها مورد استفاده قرار می گیرد. سود سوز آور مانند سولفات آلومینیوم در صورت تماس با پوست آسیب رسان است و سبب سوزش و خورده شدن آن می شود.

کاستیک سودا
سود پرک چیست

تولید سود پرک

از جمله راهکارهای تولید سود پرک الکترولیز محلول سدیم کلرید و فرآیند سودا آهک است. که در روش اول، بیشترین میزان کاستیک سودا تولید می شود، از طریق الکترولیز کردن محلول مذکور در ظروف الکترولیتی، و در روش دوم  کلسیم هیدروکسید را با سدیم کربنات واکنش می دهند تا هیدروکسید سدم تولید شود.

قیمت سود پرک

از جمله مواردی که در تعیین قیمت سود پرک تاثیر گذار است، درصد خلوص آن است. معمولا فروش سود پرک با درصد خلوص 50 درصد انجام میشود، اما ممکن است بنا بر نیاز خریدار با درصد خلوص های بالاتری نیز به فروش برسد. طبیعتا هرچه درصد خلوص بیشتر باشد هزینه آن نیز افزایش می یابد. از دیگر مواردی که در قیمت سود پرک تاثیر گذارند میزان تقاضا و عرضه در محدوده فعالیت تولید کننده این ماده پرطرفدار است. همچنین میزان سود پرک و کیفیت آن نیز حائز اهمیت هستند.

فروش سود پرک

فروش سود پرک با کیفیتی عالی و تضمینی، به میزان مورد نیاز شما، در دو گرید صنعتی و آزمایشگاهی، با بهترین هزینه و کاملا مقرون به صرفه در پگاه محیط به انجام می رسد.

هیدروکسید سدیم
فروش سود پرک

کاربرد کاستیک سودا

از این ماده در صنایع گوناگونی به طور وسیع و گسترده ای استفاده می شود، که در زیر به برخی از آنها اشاره کرده ایم:

  • در صنایع نفتی و پتروشیمی، به دلیل حذف ترکیبات اسیدی از گاز های سوختی، با استفاده از سود پرک گاز ها را اسکراب می کنند.
  • از اصلی ترین کاربردهای سود پرک، در صنایع کاغذ و کارتن سازی است. این ماده را در مخلوط با مواد دیگر، جهت تولید کاغذ از چوب مورد استفاده قرار می دهند.
  • در صنایع داروسازی و پزشکی نیز کاربرد دارد.
  • از کاربردهای دیگرش در صنایع آرایشی و بهداشتی، برای تولید موادی مانند صابون، نیز می توان نام برد.
  • کاربرد مهم دیگر هیدروکسید سدیم، چربی گیری است. این ماده یک چربی گیر صنعتی قوی است که می تواند چربی های موجود بر روی انواع سطوح را در خود حل کند.
  • از این ماده برای تولید مواد شیمیایی دیگری نیز استفاده می شود.
  • در صنایع دیگری مانند صنعت چرم سازی و دباغی، صنایع غذایی، باطری سازی، انواع کارخانجات و صنایع تولید شیشه و … نیز کاربرد دارد.

سخن آخر

لطفا پیش از تهیه و استفاده از این ماده از شرایط نگهداری و بسته بندی آن اطلاعات لازم را به دست آورید. به عنوان مثال، این ماده را بایستی دور و جدا از دیگر مواد اسیدی و شیمیایی دیگر نگهداری کنید، و برای بسته بندی از کیسه ها و مخازنی با جنس های مقاوم به ترکیبات قلیایی استفاده کنید. محیطی که سود پرک را در آن نگهداری می کنید بایستی خشک، دارای سیستم تهویه و گرمایشی مناسبی باشد. و همچنین به دلیل پیشگیری از خطرات احتمالی در نزدیکی مقدار زیادی آب نگهداری شود.

شما می توانید سود پرک، سولفات آلومینیوم 17% و دیگر مواد شیمیایی را با بهترین کیفیت و قیمت از پگاه محیط سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *